Az „EDM” rövidítés az „Electronic Direct Mail” kifejezésre utal, ami magyarul „Elektronikus Közvetlen Levelezést” jelent. Ez egy marketingeszköz, amely az email technológiát használja fel a potenciális és meglévő ügyfelek célzott megközelítésére.
Az EDM célja, hogy személyre szabott üzeneteket küldjön a címzetteknek, ezzel elősegítve az ügyfélkapcsolatok építését, az eladások növelését, és az ügyfelek hűségének erősítését.
Ebben a formában a hagyományos, papír alapú közvetlen postázással szemben az elektronikus levelezés korszerű és költséghatékony alternatívát kínál.
EDM Rövidítés Használata
Az EDM alkalmazása a vállalati kommunikációban egyre népszerűbb. Ezt a módszert gyakran használják hírlevelek, promóciós ajánlatok, eseményi meghívók és egyéb üzleti kommunikációs célokra.
Az EDM lehetővé teszi a cégek számára, hogy közvetlenül érjék el célközönségüket, megkerülve a hagyományos médiát és reklámcsatornákat. Az üzenetek testreszabása révén az EDM segíti a cégeket abban, hogy releváns és érdeklődésre számot tartó tartalmat nyújtsanak az ügyfeleiknek, ezzel növelve az ügyfél-elköteleződést és a vállalati hírnevet.
Az EDM tehát egy hatékony eszköz a digitális marketingben, amely segít a vállalatoknak az ügyfélkapcsolatok erősítésében és az üzleti célok elérésében.